Mobirise

3.2 Старт роботи в команді:
назва, девіз і логотип

 

Мета. Розвинути творчі здібності учнів, прищепити навички роботи в команді. 

Форма та методи: «мозковий штурм», обговорення.

Матеріали: аркуші паперу, маркери.

Орієнтовний час: 1 - 2 заняття на розсуд вчителя (результатом має бути вибрані назва, девіз і логотип групи)

Вступна частина

На цьому занятті учитель пояснює учням, що група має бути впізнаваною для школи і громади. Тому необхідно створити для неї назву, девіз і логотип, які будуть потім будуть фігурувати на всіх заходах, у пресі, документах.

Основна частина 

1. Учитель пропонує шляхом мозкового штурму підібрати назву групи. 

Різні варіанти фіксуються на дошці. Результат має задовольнити всіх учасників групи. 

2. Учитель з групою досліджують поняття «девіз». 

Слово девіз походить від народнолатинського dīvido - розподіляю, відрізняю, а dīvīsa з латинської - розпізнавальний знак .

Учні роблять свої припущення щодо значення слова «девіз». Приходять до висновку, що це короткий вислів або стисле формулювання провідної ідеї того, заради чого група працює, або вираз, який характеризує певні почуття групи. 

Учитель пропонує учням розбитися на менші групи, щоб розробити девіз групи. Закінчивши вправу, кожна міні-група представляє свій варіант на обговорення. Результатом має бути девіз, якій задовольнить усіх членів групи.  

3. Логотип (дав.-гр. ὀ λόγος — слово, і ὀ τύπος — знак, відбиток) – це графічний або текстовий символ, який представляє якийсь конкретний суб'єкт або об'єкт, наприклад — населений пункт, компанію, організацію, приватну особу або продукт. 

Учитель ставить запитання:

- Які логотипи і яких торгових марок ви можете пригадати? 

Учні згадують логотипи Кока-коли, BMW, Apple, Mercedes-Benz і т.п. Учитель показує фотографії логотипів деяких відомих фірм, а потім пропонує учням створити власний логотип. 


Учні працюють у попередніх групах над створенням варіантів логотипу на аркушах паперу. Закінчивши вправу, кожна міні-група представляє свій варіант. Учні мають дійти згоди і вибрати той варіант логотипу, якій задовольнить усіх членів групи.